Αρχειοθήκη ιστολογίου

Τετάρτη 30 Οκτωβρίου 2019

ΜΙΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΙΑΤΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ

ΜΙΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΙΑΤΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ



Πρόκειται για τη γνωστή χριστουγεννιάτικη ιστορία με τον Σκρουτζ και τα τρία πνεύματα. Το παραμύθι του Καρόλου Ντίκενς διασκευασμένο σε θεατρικό έργο για πολλά παιδιά . Οι ρόλοι ισοδύναμα μοιρασμένοι, τα μηνύματα πολλά. Εύκολοι διάλογοι. Το έργο χωρισμένο σε σκηνές ώστε να είναι πιο εύκολα κατανοητό από τους θεατές, απαιτεί ηθοποιία.
Μπορεί να παιχτεί από μικρά παιδιά νηπιαγωγείου αλλά και από μεγαλύτερα παιδιά του δημοτικού.
Πλούσιο σε εικόνες, μεταφέρει τον θεατή σε μία χριστουγεννιάτικη ατμόσφαιρα ενώ παράλληλα προβληματίζει χωρίς να φορτίζει.

Ρόλοι για 35 παιδιά.
ΑΠΟΣΠΑΣΜΑ...


Ανιψιός
Θείε, είναι πια ώρα
ν’ αφήσεις τη δουλειά.
Χριστούγεννα να ζήσουμε,
οικογενειακά

Είναι βραδιά αγάπης
γι’ αυτό σε προσκαλώ
να έρθεις να γιορτάσουμε
για το μικρό Χριστό

Γέρο Σκρούτζ (θυμωμένα)
Μου σπάσατε τα νεύρα…
είστε όλοι βαλτοί;
Λες κι είναι τα Χριστούγεννα
η πιο ωραία γιορτή!

Ανιψιός
Μα… είναι, θείε μου καλέ!!
Γεννήθηκε ο Χριστός,
που έφερε στον κόσμο
της σωτηρίας το φως!
 ..............................................
2ο πνεύμα ( του παρόντος)
Εγώ είμαι το πνεύμα
των φετινών γιορτών.
Είμαι ο πλούτος, που ΄χεις,
το πνεύμα απ’ το παρόν.

Χάρη σε μένα απόκτησες
του κόσμου τα καλά.
Όμως σε όλους φέρεσαι,
με τόση απονιά!

Σκρουτζ
Κανείς δεν ήταν δίπλα μου
στις δύσκολες στιγμές
μόνος μου τα απέκτησα.
Δεν ξέρεις πια τι λες!!!

2ο πνεύμα
Κι όμως, υπάρχουν γύρω σου
κάποιοι που σ’αγαπούνε.
Μείνε εδώ μαζί μου,
Έρχονται, δεν αργούνε







































Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου